سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اى اسیران آز باز ایستید که گراینده دنیا را آن هنگام بیم فرا آید که بلاهاى روزگار دندان به هم ساید . مردم کار ترتیب خود را خود برانید و نفس خود را از عادتها که بدان حریص است باز گردانید [نهج البلاغه]

[آموزش] دانلود Time Management Fundamentals - آموزش مدیریت زمان

ارسال‌کننده : hooman در : 92/6/7 11:12 صبح

دانلود Time Management Fundamentals - آموزش مدیریت زمان

مدیرت زمان (Time management)‏ شامل مجموعه‌ای از مهارت ها برای کنترل کردن و استفاده بهتر از زمان هر شخص بوده و  فرایند برنامه ریزی در مورد وقت افراد به منظور افزایش اثر بخشی و کارایی و بکارگیری کنترل آگاهانه بر روی زمانی است که صرف فعالیت های مشخص می شود. می توان به جرات گفت استفاده مؤثر و اثربخش از زمان ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت در عرصه کار و زندگی است. با استفاده موثر از زمان می‌توان اهداف را مشخص و وظایف و فعالیت‌ها را برنامه ریزی و اولویت بندی نمود. با برنامه ریزی و اختصاص زمان، درک افراد از زمان در دسترس، افزایش یافته و در نتیجه می‌توانند از زمان خود به صورت هدفمند و سازمان یافته بهره مند شدند. اولویت بندی امور و اختصاص زمان مشخص به هر فعالیت، موجب می‌شود وظایف گوناگون به موقع انجام گیرد. پس با استفاده از روش‌های مدیریت زمان، بینش افراد در مورد نحوه استفاده از زمان بیشتر شده، تخمین دقیق تری از مدت زمان لازم جهت انجام کارها به دست می‌آورند و در مجموع نتایج مبتدی حاصل می‌گردد.
در دوره آموزشی Time Management شما با عوامل موثر در افزایش میزان بهره وری از زمان خود و مهارت های مدیریت زمان آشنا می شوید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » آموزش » اداری
برچسب ها: , , , , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!




کلمات کلیدی :